wtorek, 14 lutego 2012

WRÓCIŁAM!

Hejka! Bardzo, bardzo, bardzo... dawno mnie tutaj nie było. W sumie to nie wiem czemu nie zaglądałam tutaj (?), ale dzisiaj Pati mi przypomniała o blogu i postanowiłam coś napisać. Ferie, ferie... i po feriach. Moje nie były aż tak ciekawe jak Patrycji :> ale też nie były najgorsze. Codziennie spotykałam się a to z Karoliną, a to z Weroniką, Kasią, Skurką, Klaudią o i nawet raz z Pati na zdjęcia :) Byłam też z Klaudią na zdjęciach, ale jeszcze mi ich nie wysłała :) Było wtedy tak zimno, brr... Zdjęcia z Pati w miarę udane :) ale również było zimno... W tygodniu jakoś byłam u Karoliny i nagrałyśmy filmik na konkurs i go wygrałyśmy! :D Tutaj link do filmiku: KLIK :) Zajęłyśmy 1 miejsce i wygrałyśmy wejście na plan serialu "Ja to mam szczęście" tylko jest jedno ale... nie ma kto nas zawieść :( I chyba nici z naszych planów :( Pod koniec ferii byłam z rodziną w Aqua Parku "Fala" w Łodzi i w Warszawie z Centrum Nauki Kopernik :) Ogólnie ferie skończyły się bardzo fajnie :) A już dzisiaj jest wtorek... :( Zaczęła się znowu szkoła, lekcje, nauka :( Wczoraj niezapowiedziana kartkówka z biologii -.- Dzisiaj dostałam 3 z kartkówki i 5 z odpowiedzi z chemii :) OK! Kto był dzisiaj w szkole ubrany na czerwono miał fuksa (Wera pożyczyła mi bluzę :D) więc pani z wosu nie mogła mnie spytać (i tak mnie nawet nie czytała) :) W ferie zostawiłam buty w szkole i myślałam, że ktoś mi zabrał a okazało się, że zostały w szkole i pani woźne zabrały do swojego "sejfu" ze znalezionymi rzeczami :D I z geografii sprawdzian poszedł gładko :) Dzisiaj tak w ogóle są Walentynki. Czyli takie tam pierdu, pierdu... Dzień jak co dzień :) Nie będę więcej się wypowiadać na ten temat, ale wszystkim zakochanym dużo miłości :) 20.20 :3 Właśnie miałam się uczyć na jutro, ale nie mogę się oderwać od laptopa :* Uzależniłam się? Dobra, zaraz muszę zwijać, bo jutro ciężki dzień... Postaram się częściej tutaj zaglądać :D +Pati, biedaczek :(

+Nie mam już czasu dodawać zdjęć z sesji, jutro może dodam, a dzisiaj takie słit focie z kamerki:








1 komentarz:

  1. śmieszne zdjęcia :))
    ah jak miło ze ja mam ferie, jak tak pomysle że bym miała sie teraz uczyć. brr.

    OdpowiedzUsuń